Ідеї та бачення

Кожен диск починається з ідеї. Для легкосплавних дисків, вироблених BBS, велика частина цих ідей - революційні концепції. Більше стабільності, менше ваги, більше естетики - ось, що інженери і дизайнери компанії вимагають від себе. І щоб досягти і перевершити такі високі очікування, час і просунуті технології проектування і виробництва є абсолютно необхідними, так само як і високопрофесійна команда вмотивованих співробітників. І BBS має в своєму розпорядженні все!

Професійний дизайн та конструкція

На основі дизайнерських ескізів, які вже показують важливі індивідуальні риси нових дисків, за допомогою просунутих IT-систем створюються детальні 3D моделі. Комп'ютерна симуляція прискорює і оптимізує процес розробки, створюючи основу для виготовлення перших прототипів. Після всіляких тестів вносяться необхідні доопрацювання в конструкцію, визначається точна фактура і колір фінішних покриттів і диски відправляються в серійне виробництво.

Нові технології та процеси

Інноваційні дослідження приносять свій результат у вигляді більш легких коліс і збільшеної стабільності. Технологія "Air Inside" ("повітря всередині") для деяких моделей діє за принципом порожнистої камери, значно знижуючи безпружинні маси. Пост-фрезерування і виточка кишень на внутрішній стороні спиць несуть аналогічний позитивний ефект. Розроблені BBS захисні обідки для певних дизайнів нарівні з багатоскладовою конструкцією мають не тільки стилістичні переваги, але і знижують потенційні ризики ушкоджень.

Витвір інженерного мистецтва

Найвища якість досягається завдяки використанню висококласної сировини, спеціально розроблених алюмінієвих сплавів і просунутої технології виробництва. Бездоганні первинні литі заготовки виходять шляхом вивіреного процесу лиття під низьким тиском. Після цього заготовки пресуються за допомогою обертових циліндрів. В процесі 3 етапів їх термічної обробки формується необхідний рівень міцності в структурі металу. Далі використовується оптимальний спосіб обробки фінішної поверхні в залежності від конкретної моделі. Порошкове покриття наноситься в декілька шарів для найкращого і надійного результату. Алмазна і керамічна поліровка створюють ідеальний дзеркальний ефект. Додатково використовується процес поверхнево-пластичного деформування для зміцнення поверхонь. Фінальний шар захисного лаку надійно захищає поверхню на тривалий термін.

Безпека та екологічна чистота

Диски від BBS здатні із величезним запасом витримати навантаження відповідно до Європейських стандартів ECE завдяки унікальній гамі якісних і конструкторських характеристик. Основа закладається ще на перед-виробничому етапі. Завдяки FEM-аналізу і комп'ютерній симуляції властивості дисків визначаються і оптимізуються на етапі проектування. Після чого прототипи повинні продемонструвати свою стійкість на випробувальних верстатах в екстремальних умовах. Під час серійного виробництва ефективна програма контролю за якістю і X-Ray аналіз кожного диска гарантують відсутність будь-яких найменших вад або прихованих дефектів. Підтвердженням слугують сертифікати DIN EN ISO 9001 за ефективний менеджмент контролю якості та ISO TS16949, міжнародний стандарт якості для автомобільної індустрії. А для того, щоб підкреслити відповідальне ставлення до охорони навколишнього середовища і збереження ресурсів, компанія BBS була удостоєна сертифікату ISO 14001 в даній області.

Захист від ушкоджень при зіткненні

Захисні накладки від зіткнень з полірованої нержавіючої сталі були розроблені і запатентовані BBS для надійного забезпечення збереження зовнішнього вигляду колісного диска. Дані накладки доступні у вигляді окремих деталей і можуть бути швидко і легко замінені в разі, якщо таке зіткнення мало місце. Без необхідності додаткових коштовних робіт по повноцінному відновленню обода і навіть без демонтажу покришки.

Виточка кишень для зниження ваги

Після фрезерування кишень на спицях досягається оптимальне співвідношення міцності та ваги для легкосплавного диска. Це відбувається шляхом обробки на координатному токарному верстаті бічних поверхонь спиць і видалення надлишків металу, які слугують для заповнення форм при литті і не несуть структурної функції, таким чином не порушуючи міцність всієї конструкції. Перш ніж стабільність прототипу проходить перевірку на випробувальних верстатах, комп'ютерна симуляція протягом декількох циклів допомагає визначити точні обсяги матеріалу, які можуть бути видалені в процесі фрезерування.

Пост-фрезерування

В процесі пост-фрезерування внутрішньої поверхні спиць за допомогою спеціальних токарних інструментів і машин видаляються надлишки матеріалу, особливо з центральної частини диска, для зменшення безпружинних мас. Особлива увага приділяється безпосередньо спицям і області навколо отворів для кріплення. Завдяки застосуванню цієї технології вдається досягти більш складних форм зі збільшеною стабільність, недоступних при простому литті, і мінімізувати кількість використовуваного в диску металу задля зниження ваги.

Багатоскладові диски

Якщо колісний диск складається з кількох частин, він називається багатоскладовим. Двоскладові диски BBS складаються з обода та центральної частини, спиць. Трискладові диски, в свою чергу, збираються з внутрішнього обода, зовнішнього обода, що часто називають полицею, і спиць. Всі частини надійно з'єднуються між собою міцними і легкими титановими болтами, чим може похизуватися далеко не кожен виробник.

Оптимальне співвідношення міцності та ваги

При розробці нової моделі колісного диска переслідується одна найважливіша мета: ідеальний баланс між вагою і стабільністю, так зване співвідношення ваги до міцності. Як правило, простежується пряма залежність: чим потужніший і солідний дизайн у диска, тим він важче. Але інноваційні прийоми і методики, що застосовуються BBS, доводять, що це правило працює далеко не завжди. Наприклад, BBS забезпечує максимальну стабільність при мінімальних обертових масах завдяки технології порожніх спиць і зовнішнього і внутрішнього плеча "Air Inside" (для деяких моделей), виточці кишень на внутрішній частині спиць і фрезеруванню ступичного колодязя диска. Результат: істотно покращена керованість і поліпшення динаміки автомобіля.

Ідеї та бачення

Кожен диск починається з ідеї. Для легкосплавних дисків, вироблених BBS, велика частина цих ідей - революційні концепції. Більше стабільності, менше ваги, більше естетики - ось, що інженери і дизайнери компанії вимагають від себе. І щоб досягти і перевершити такі високі очікування, час і просунуті технології проектування і виробництва є абсолютно необхідними, так само як і високопрофесійна команда вмотивованих співробітників. І BBS має в своєму розпорядженні все!

Професійний дизайн та конструкція

На основі дизайнерських ескізів, які вже показують важливі індивідуальні риси нових дисків, за допомогою просунутих IT-систем створюються детальні 3D моделі. Комп'ютерна симуляція прискорює і оптимізує процес розробки, створюючи основу для виготовлення перших прототипів. Після всіляких тестів вносяться необхідні доопрацювання в конструкцію, визначається точна фактура і колір фінішних покриттів і диски відправляються в серійне виробництво.

Нові технології та процеси

Інноваційні дослідження приносять свій результат у вигляді більш легких коліс і збільшеної стабільності. Технологія "Air Inside" ("повітря всередині") для деяких моделей діє за принципом порожнистої камери, значно знижуючи безпружинні маси. Пост-фрезерування і виточка кишень на внутрішній стороні спиць несуть аналогічний позитивний ефект. Розроблені BBS захисні обідки для певних дизайнів нарівні з багатоскладовою конструкцією мають не тільки стилістичні переваги, але і знижують потенційні ризики ушкоджень.

Витвір інженерного мистецтва

Найвища якість досягається завдяки використанню висококласної сировини, спеціально розроблених алюмінієвих сплавів і просунутої технології виробництва. Бездоганні первинні литі заготовки виходять шляхом вивіреного процесу лиття під низьким тиском. Після цього заготовки пресуються за допомогою обертових циліндрів. В процесі 3 етапів їх термічної обробки формується необхідний рівень міцності в структурі металу. Далі використовується оптимальний спосіб обробки фінішної поверхні в залежності від конкретної моделі. Порошкове покриття наноситься в декілька шарів для найкращого і надійного результату. Алмазна і керамічна поліровка створюють ідеальний дзеркальний ефект. Додатково використовується процес поверхнево-пластичного деформування для зміцнення поверхонь. Фінальний шар захисного лаку надійно захищає поверхню на тривалий термін.

Безпека та екологічна чистота

Диски від BBS здатні із величезним запасом витримати навантаження відповідно до Європейських стандартів ECE завдяки унікальній гамі якісних і конструкторських характеристик. Основа закладається ще на перед-виробничому етапі. Завдяки FEM-аналізу і комп'ютерній симуляції властивості дисків визначаються і оптимізуються на етапі проектування. Після чого прототипи повинні продемонструвати свою стійкість на випробувальних верстатах в екстремальних умовах. Під час серійного виробництва ефективна програма контролю за якістю і X-Ray аналіз кожного диска гарантують відсутність будь-яких найменших вад або прихованих дефектів. Підтвердженням слугують сертифікати DIN EN ISO 9001 за ефективний менеджмент контролю якості та ISO TS16949, міжнародний стандарт якості для автомобільної індустрії. А для того, щоб підкреслити відповідальне ставлення до охорони навколишнього середовища і збереження ресурсів, компанія BBS була удостоєна сертифікату ISO 14001 в даній області.

Захист від ушкоджень при зіткненні

Захисні накладки від зіткнень з полірованої нержавіючої сталі були розроблені і запатентовані BBS для надійного забезпечення збереження зовнішнього вигляду колісного диска. Дані накладки доступні у вигляді окремих деталей і можуть бути швидко і легко замінені в разі, якщо таке зіткнення мало місце. Без необхідності додаткових коштовних робіт по повноцінному відновленню обода і навіть без демонтажу покришки.

Виточка кишень для зниження ваги

Після фрезерування кишень на спицях досягається оптимальне співвідношення міцності та ваги для легкосплавного диска. Це відбувається шляхом обробки на координатному токарному верстаті бічних поверхонь спиць і видалення надлишків металу, які слугують для заповнення форм при литті і не несуть структурної функції, таким чином не порушуючи міцність всієї конструкції. Перш ніж стабільність прототипу проходить перевірку на випробувальних верстатах, комп'ютерна симуляція протягом декількох циклів допомагає визначити точні обсяги матеріалу, які можуть бути видалені в процесі фрезерування.

Пост-фрезерування

В процесі пост-фрезерування внутрішньої поверхні спиць за допомогою спеціальних токарних інструментів і машин видаляються надлишки матеріалу, особливо з центральної частини диска, для зменшення безпружинних мас. Особлива увага приділяється безпосередньо спицям і області навколо отворів для кріплення. Завдяки застосуванню цієї технології вдається досягти більш складних форм зі збільшеною стабільність, недоступних при простому литті, і мінімізувати кількість використовуваного в диску металу задля зниження ваги.

Багатоскладові диски

Якщо колісний диск складається з кількох частин, він називається багатоскладовим. Двоскладові диски BBS складаються з обода та центральної частини, спиць. Трискладові диски, в свою чергу, збираються з внутрішнього обода, зовнішнього обода, що часто називають полицею, і спиць. Всі частини надійно з'єднуються між собою міцними і легкими титановими болтами, чим може похизуватися далеко не кожен виробник.

Оптимальне співвідношення міцності та ваги

При розробці нової моделі колісного диска переслідується одна найважливіша мета: ідеальний баланс між вагою і стабільністю, так зване співвідношення ваги до міцності. Як правило, простежується пряма залежність: чим потужніший і солідний дизайн у диска, тим він важче. Але інноваційні прийоми і методики, що застосовуються BBS, доводять, що це правило працює далеко не завжди. Наприклад, BBS забезпечує максимальну стабільність при мінімальних обертових масах завдяки технології порожніх спиць і зовнішнього і внутрішнього плеча "Air Inside" (для деяких моделей), виточці кишень на внутрішній частині спиць і фрезеруванню ступичного колодязя диска. Результат: істотно покращена керованість і поліпшення динаміки автомобіля.